Discussion de forum

Husband
Initiate
14-08-2018
Résolu

Deleting Voicemails

Has anyone else noticed that you can only delete a voicemail once the entire voicemail message has been played? This is rather annoying and unlike any functionality that I've ever seen before.

I am able to save the voicemail midway through the message, but no number or frequency of times pressing 7 during a voicemail will allow me to delete the message before it plays in its entirety.

Please, pretty please fix this or tell me what I'm doing wrong.

Equipment: iPhone 7

Anonyme
    25-11-2018
    Le WMM be ralentira pas ta connexion comme ce qui t’arrive présentement... je peux t’assurer que cela m’a rien à voir... ton problème est ailleurs.
    J’ai eu le WMM activé sur tous les routeurs que j’ai eu et je n’ai jamais rencontré de problème.
    Sur les anciens routeurs, il fallait même avoir le WMM activé pour pouvoir profiter des vitesses de connexion au wifi supérieures à 54mbod.

Comme SamusAran l’a mentionné, un test à faire pour écarter le routeur du problème, c’est de se brancher directement au modem dans passer par le routeur.
    Aussi, fais les autres test commen mentionné.

Tu mentionnes avoir 120mbps sur tous tes appareils... On ne sait toujours pas ce qui est limité comme vitesse. Quel résultat as tu sur tous tes appareils sur Speedtest.net?

2 Réponses

• Hi Husband

You should normally be able to tap 7 twice quickly to delete the voicemail as it's playing. 

Have you tried it? 

Vincent Quigley

Your Community Manager

Husband
      Initiate

My hero!

That works. THANK YOU!